piątek, 22 marca 2013

Loreal True Match Podkład

Opis produktu
Podkład w naturalnych odcieniach, rozprowadzający się bez smug, idealnie dopasowujący się do koloru skóry. Nie daje efektu maski przy jednoczesnym świetnym kryciu. Dostępny w szerokiej gamie chłodnych, neutralnych i ciepłych odcieni.
Skład:
/kolor C3/ Aqua(water), isododecane, cyclopentasiloxane, glycerin, cyclohexasiloxane, peg-10 dimethicone, polymethyl methacrylate, butylene glycol, dimethicone, isoeicosane, disteardimonium hectorite, cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone, sodium chloride, c9-15 fluoroalcohol phospahtes, polyglyceryl - 4 isostearate, hexyl laurate, isostearyl neopentanoate, diazolidinyl urea, methylparaben, propylparaben, tocopherol, panthenol, [+- may contain: CI 77891/ titanium dioxide, CI 77499, CI 77491, CI 77492/ iron oxides, mica]

Moja opinia:
Najlepszy fluid jaki miałam! doskonale kryje wszelkie niedoskonałości, równomiernie pokrywa przebarwienia. Idealnie dopasowuję sie do koloru skóry. Nie daję efektu maski wyglada to bardzo naturanie. Jest wydajny starczy na baaardzo długo, wystarczy mi odrobinkę do użycia:) Jedynym minusem jest cena w drogeriach od 41 do 52 zł . Moim zdaniem warto zainwestować:) Polecam







1 komentarz:

  1. Miałam go i jest fajny, ale niestety ciemnieje mi na twarzy i pod tym względem go nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń