środa, 27 lutego 2013

Tusze do rzęs

Dziś chciałabym pokazać wam tuszę które juz przetestowałam, które mnie interesują, ciekawią i myślę nad ich zakupem
Tusz do rzęs oriflame chyba najlepszy tusz jaki miałam do tej pory fajnie wydłuża, nie skleja, rzęsy wyglądaja na rozczesane :p będe do niego wracać napewno:)
cena 14 zł

Drugi tusz, który miałam okazje testowac maybelline one by one rzęsy są maksymalnie pogrubione, niestety potrafi sklejać rzęsy:/
cena 30 zł


Tusz milion calories miałam go bardzo dawno temu nie polecam skleja i osypuję się
cena 10zł

A tych dwóch następnych jestem bardzo ciekawa i chyba skuszę się na ich zakup :) a wy miałyscie któryś z tych wymienionych? jakie są wasze opinie?
cena ok 40zl

cena do 20zł 

2 komentarze:

  1. Ja tam się uzależniłam od tuszy xd :) Ten pierwszy jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Polecam wyłączyć weryfikacje obrazkową :) Bo troszeczkę to denerwuje :)

      Usuń